Loading...

Winkelmandje

(0) Subtotaal mandje: € 0,00

Uw winkelwagen bevat geen artikelen.

Veel gestelde vragen

Wat betekent Jazua eigenlijk?
Jazua betekent kadootje, presentje of gift in het Swahili. De officiële landstaal in Kenia is Swahili, evenals in alle Oostafrikaanse landen, gesproken door ongeveer 40 miljoen mensen. Deze naam vonden we heel toepasselijk voor onze winkel, waar je de leukste kadoartikelen en interieurdecoraties van over de hele wereld kunt vinden!

Hoe lang zijn jullie al actief?
We zijn, zoals je dat zo mooi noemt, een jong, dynamisch bedrijf, dat sinds maart 2004 operatief is als internetwinkel. We staan ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer: 37123446.

Ik heb een bestelling gedaan, maar daar zat nog een foutje in, wat nu?
Stel ons daarvan zo spoedig mogelijk op de hoogte via contact@jazua.nl. We sturen ten alle tijde nog een orderbevestiging, waarin je de bestelde items en hoeveelheden, alsmede de bijbehorende prijzen en verzendkosten, zult kunnen nagaan. Totdat wij de bestelling definitief hebben bevestigd, via e-mail of telefonisch, kunnen er in principe nog wijzigingen geaccepteerd worden. Wanneer je in de kassa kiest voor de optie 'afhalen' kun je ook in de winkel nog besluiten artikelen om te ruilen voor andere artikelen, artikelen van de bestelling af te halen of nog wat toe te voegen.

Ik heb een bestelling gedaan, en ik zie op de bank of op Paypal dat ik ook betaald heb, maar krijg geen email met de bestel-bevestiging?
Het kan gebeuren dat je vanaf de betaal-site niet wordt terug geleid naar de webwinkel, of er is een storing ontstaan tijdens het doen van de betaling.
Geen nood! Wij controleren vrijwel elke dag welke betalingen zijn verricht naar onze rekeningen en zullen je dan een email sturen.
Mocht je toch ongerust zijn of het wel goed gegaan is, dan kun je ons altijd bellen: 0224-769013 tijdens winkelopeningstijden, of een email sturen: contact@jazua.nl. 

Wat gebeurd er als jullie iets niet meer kunnen leveren?
Dan nemen wij ten alle tijde contact met op om gezamenlijk tot een nieuwe leverafspraak te komen. Het kan voorkomen dat we door onze voorraad heen zijn, en onze leverancier het gevraagde artikel ook niet meer kan leveren. In dat geval zullen wij zoeken naar een passend alternatief wat we ter vervanging aan je voor zullen leggen.

Hoeveel verzendkosten moet ik betalen voor mijn bestelling?
De kassa rekent automatisch voor je uit hoeveel verzendkosten je moet betalen. 
Dit natuurlijk afhankelijk van wat je wilt bestellen; hoe groot en hoe zwaar de artikelen zijn en waar je het pakket naar toe gestuurd wilt hebben.

Kan ik mijn bestelling ook zelf af komen halen?
Natuurlijk kan je je bestelling ook zelf bij onze winkel aan de Weereweg 28a te Lutjewinkel, op komen halen. Geef deze optie gewoon aan op het moment dat je je bestelling doet, en wij nemen contact met je op zodra het artikel voor je klaarstaat in de winkel.

Op welke manier kan ik bij jullie betalen?
Er zijn verschillende mogelijkheden:
1. Je betaald via de kassa op onze website met iDeal, Paypal, MiniTix, VPay, MisterCash, of per Credit Card via de beveiligde betaalomgeving
2. Of je maakt het bedrag zelf over via een bankoverschrijving naar IBAN: NL12 RABO 0310 0391 93 t.n.v. Jazua
3. Of je komt je bestelling afhalen in onze winkel en betaald contant in de winkel.


Wat is ongeveer de levertijd?
Na ontvangst van je bestelling (en betaling) zullen de artikelen met ongeveer 1-5 werkdagen uitgeleverd zijn. Mocht een artikel onverhoopt niet meer op voorraad zijn, dan zullen wij dat bij onze leverancier inkopen. In dat geval houden we de bestelling nog even vast om daarna alles als 1 zending te kunnen versturen. We laten in dat geval natuurlijk even weten wat de status van je bestelling is.

Kan ik ook langs komen om jullie spullen te komen bekijken, alvorens een bestelling te doen?
Geen probleem, tijdens de openingstijden van de winkel ben je altijd van harte welkom om vrijblijvend de artikelen te komen bekijken en je vragen op ons af te vuren.

En dan nog wat, hoe zit het eigenlijk met mijn persoonlijke gegevens?
Die worden nooit en te nimmer aan derden verstrekt. Punt.

Zijn er nog verborgen kosten verbonden aan mijn aankoop?
Nee, alle prijzen in onze winkel zijn in euro en zijn inclusief BTW. Natuurlijk komen er verzendkosten bij elke bestelling die verzonden moet worden. Alle kosten worden aangegeven in de kassa module op het moment dat je de bestelling doet.

Hebben jullie tips over het onderhouden van de houten beelden en maskers?
Het is beter om de houten artikelen niet te veel bloot te stellen aan direct zonlicht of te plaatsen in de buurt van een warmtebron zoals een haard of c.v. radiator. Door grote temperatuurswisselingen kan het hout gaan uitdrogen en/of gaan splijten. Door het hout af en toe in te wrijven met bv blanke teakolie voorkom je het uitdrogen van het hout. Wel kleurt het hout hierdoor donkerder op. Het ontstaan van scheurtjes in het hout is niet uit te sluiten i.v.m. de werking van het hout. Hierdoor geldt bij grote beelden/maskers: hoe groter het artikel hoe groter het risico van scheurtjes. Scheuren en naden kunnen eventueel worden bijgewerkt met vloeibaar donker teakhout waarna u het gehele beeld behandelt met blanke teakolie.


Belangrijk
Voor scheuren die zijn ontstaan na uw aankoop kunnen wij geen verantwoordelijkheid nemen. De eventuele werking van het hout is een natuurlijk proces waarop wij verder geen invloed kunnen uitoefenen. 

Voor verdere vragen over levering en voorwaarden, check onze Algemene Voorwaarden.